5

inhoud Artikelen Elk nummer 12 Thema: marketing en promotie Vindingrijke watersportondernemers zetten marketing en promotie in om op te vallen. Maar ook om te binden, boeien en consumenten te verwelkomen in hun markt. 16 Sterke groei watersportplatforms HISWA Het bezoek groeide afgelopen jaren met maar liefst 828%. 18 Online verkoop watersportwinkels neemt vlucht Watersportwinkels verkopen hun assortiment steeds vaker via de webshop. 22 Wat verandert er per 2022? De belangrijkste wetten en regels die veranderen op een rij. 24 25 jaar Wet Pleziervaartuigen Deze doelgerichte wet wordt soms slecht begrepen. 26 TechTalk Dit keer: de milieubelasting van een boot. 28 Het Portret Dit keer: Remco Voorn van marketing- en communicatiebureau Bomondo (TOP Supplier HISWA-RECRON). 30 Florerende sector zet ontwikkeling door Hoe spelen ondernemers in op de verschillende trends in de watersport? 07 Op Stapel 08 Ondernemersnieuws 32 Column Geert Dijks 33 Vraag & Antwoord 34 Nieuws I Innovatie 37 Nieuws I Mens & Bedrijf 41 HISWA-RECRON Business Club Nieuws 05

6 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication