HISWA te water Voordelig inschrijven tot 1 juli te vinden voor bezoekers. Op de kade is de routing verbeterd zodat de stands beter langs de looproute liggen. De Vries: “De verkoop van de stands op de kade en in de tent gaat goed, maar we hebben nog een paar mooie plekken over. Voor bedrijven die nooit eerder op de HISWA te water stonden, hebben we een mooie aanbieding.” Bedrijven die voor het eerst willen deelnemen aan de beurs krijgen standruimte in het starterspaviljoen. Erg trots is de organisatie op de hoeveelheid catamarans. Onder andere de DutchCat, Lagoon en Fontaine Pajot zijn te bewonderen. “Hiermee voorzien we op de beurs in de groeiende vraag naar deze categorie boten”, aldus De Vries. In 2017 staat de HISWA te water in het teken van ontmoeten. “Uit evaluaties bleek dat bezoekers veel behoefte hebben aan het delen van watersportbelevenissen. Ze willen hun passie en hobby delen. Wij bieden dat platform. Op diverse punten kunnen ze andere watersporters ontmoeten en hun verhalen kwijt of vragen stellen.” Nu met parkeermogelijkheid Na het succes van 2016 is er ook weer de VIP-service voor uw belangrijke klanten. VIP’s worden dit jaar extra in de watten gelegd: ze kunnen naast de deur parkeren en worden bij de entree ontvangen in een speciale VIP-ruimte. Exposanten krijgen een seintje als een VIP gearriveerd is. Afhankelijk van de wensen worden de VIP’s naar de stands gebracht. Heeft u interesse? Neem dan contact op met het projectteam. Marketingmachine Nu de beurs dichterbij komt, komt ook de marketingmachine op gang. Marketing- en communicatiemanager Jessica Seijsener-Zandbergen: “De HISWA MAGAZINE 3 inschrijfgelden worden aangewend voor diverse marketingdoeleinden en net als afgelopen jaren gaan wij weer voor een gedegen campagne. De campagne zorgt ervoor dat zoveel mogelijk (internationale) bezoekers naar de HISWA te water komen om alle boten en producten te zien schitteren.” De organisatie maakt gebruik van het gehele pallet aan marketing-en communicatiemiddelen; radiocampagnes, social media, advertenties in alle watersportbladen in de Benelux en Nederlandse kranten en dagbladen, campagnes op driehoeksborden in geselecteerde regio’s en samenwerkingen met diverse (media)partners. Seijsener-Zandbergen: “Onze actieve persbenadering levert aandacht van bijna alle grote kranten, radiostations televisiezenders op. Vorig jaar hebben we 13% van onze online ‘De online marketingcampagne levert circa 18 miljoen impressies op.’ kaartverkoop verkocht aan internationale bezoekers. Onze online marketingcampagne levert circa 18 miljoen impressies op en via Facebook bereiken we circa 900.000 personen. Watersporters kunnen niet om de HISWA te water heen.” Inschrijven? Tot 1 juli voordelige deelname Denkt u na over deelname aan de HISWA te water? Of wilt u in overleg bepalen hoe u uw deelname het beste kunt invullen? Wacht dan niet te lang, want tot 1 juli kunt u nog profiteren van het reguliere tarief voor ligplaatsen en/of standruimte. Na 1 juli betaalt u een ander tarief. Neem contact op met Marieke de Vries via 020 – 705 14 60 of m.de.vries@hiswa.nl. 43
44 Online Touch Home