Inleiding Het bestuur van Huis voor de Binnenstad Met trots presenteren wij u een overzicht van onze activiteiten in het afgelopen jaar. In 2019 is onze organisatie nog dichter bij de ondernemers gekomen. Met de aanvulling van gebiedsvertegenwoordigers in het bestuur weten we nog beter wat er leeft in de binnenstad. We zijn in 2019 gestart met het Binnenstadfonds waardoor we nu kunnen zorgen voor betere aankleding en beleving in de stad. Onze focus op de Nijmeegse Winterweken heeft geleid tot meer bezoek in deze belangrijke periode van het jaar. Een evenement met potentie om verder te kunnen groeien vanuit een grotere samenwerking met steeds meer ondernemers in de stad! Al met al een bruisend jaar, met veel nieuwe en mooie activiteiten. Op naar een nog mooier 2020! Turgay Tankir, bestuursvoorzitter Colofon Stichting Huis voor de Binnenstad Van Schaeck mathonsingel 12 Postbus 1004, 6501 BA Nijmegen Tel: 024-3223673 Mail: secretariaat@centrumnijmegen.nl www.huisvoordebinnenstad.nl Frank Jasper Bestuurslid Algemeen bestuur: Gebiedsvertegenwoordigers: - Hertogstraat Binnenstadmanager: Maarten Mulder 06-53669188 m.mulder@centrumnijmegen.nl Projectmanager: Madelon Kersten m.kersten@centrumnijmegen.nl - Marikenstraat - Hezelstraat Promenade en omgeving - Grote Markt - Waalkade - Ziekerstraat - Molenpoort Passage - Houtstraat - Bloemerstraat - Moenenstraat - ‘t Eigen Kwartier Kwaliteitszetels: - Cultuur Netwerk Nijmegen - Vereniging Commercieel Vastgoed Nijmegen Rob Visser Secretaris Peter Freriks Penningmeester Turgay Tankir Bestuursvoorzitter Mark Boleij Bestuurslid Bert Hogemans Bestuurslid Huis voor de Binnenstad wordt mede mogelijk gemaakt door: