Hoe trotse klanten actieve ambassadeurs worden Duurzame projecten én relaties: zo bewijst Van der Heijden zich aan logistiek Nederland Vóórdenken, in plaats van nádenken. En meedenken over de vraag áchter de vraag. Zodat het eindresultaat de verwachtingen van de klant overtreft. Daarmee onderscheidt Van der Heijden bouw en ontwikkeling zich in de bouwwereld, en bij de realisatie van logistieke centra in het bijzonder. Door al in de voorfase met de juiste mensen om tafel te gaan en proactief afspraken te maken over prijs, planning en beschikbaarheid. Door risico’s te beperken, alternatieve oplossingen voor te stellen en dóór te vragen. En door gemaakte beloftes waar te maken. Dat maakt dat het bedrijf een goede reputatie heeft in grote logistieke projecten met uitdagende specificaties. V an der Heijden voegde onlangs weer vier distributiecentra aan zijn referentielijst toe, variërend in omvang van zo’n 10.000 m2 tot bijna 30.000 m2 . Bij elk van deze projecten is Ferry Verstappen, commercieel directeur bij het Brabantse familiebedrijf, trots op het voorspoedige verloop en de goede, planmatige aanpak: “Maak een plan en houd je hieraan, dat is onze filosofie. Wij brengen bij aanvang van een project de juiste expertise in, bepalen samen de milestones en stellen een roadmap op die de juiste stappen bevat. Zo houden we de snelheid erin en creëren we duidelijkheid voor de uitvoerende partijen én de opdrachtgever. Dat geheel 64 - Logistiekvastgoed 2023 Voorbereiding en samenwerking “Een duurzaam project begint bij een duurzaam proces”, legt Ferry uit. Daarmee doelt hij op de verregaande samenwerking tussen opdrachtgever, bouwer en vertrouwde en nieuwe bouwpartners, die bij Van der Heijden de standaard is. “In de initiatiefase gaan we direct met de opdrachtgever in gesprek én met alle partijen in het interne en externe team. Daarbij bespreken we de uitdagingen die we later in het project verwachten en komen we met www.bouwenkananders.nl van kaders en instructies staat bij ons bekend als het ‘legoboekje’. Legoboekje klaar? Bouwen maar!” Foto: Corné Bastiaansen
65 Online Touch Home