12

Chris van de Westelaken: ‘We werken met het beste hout. Door onze jarenlange ervaring weten we wat de specifieke eigenschappen van de verschillende houtsoorten zijn’ Het hebbedingetje van de jaarlijks terugkerende haalspaaractie Vestigingsleider Jongeneel Den Bosch Wesley Steerneman: ‘Een goed persoonlijk contact is een goede basis voor een goede zakelijke relatie’ maken we een ontwerp en leggen we de klant een open offerte voor. We werken altijd zo transparant mogelijk zodat onze klanten precies kunnen zien wat ze waarvoor betalen. Nadat we overeenstemming hebben bereikt, gaan we zo snel mogelijk aan de slag. We werken met het beste hout. Door onze jarenlange ervaring weten we ook wat de specifieke eigenschappen van de verschillende houtsoorten zijn. Uit principe werken we uitsluitend met hout uit duurzaam beheerde bossen, FSC-gecertificeerd hout. Onze klanten kunnen ook op een lange levensduur rekenen. We werken namelijk alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen. Dat geldt zowel voor het hout als voor de bevestigingsmiddelen. Zo gebruiken we bijvoorbeeld altijd roestvrijstalen schroeven.’ De vent maakt de tent CW Tuinhout staat voor persoonlijke aandacht. Zoon Randy: ‘Zowel voor, tijdens en na de uitvoering van het project. Ook jaren erna geven wij nog service en staan wij voor onze klanten klaar.’ We bladeren in een fotoboek dat op tafel ligt: ‘Dat hebben we van een klant gekregen waarvoor wij onlangs een luxe tuinhuis hebben gebouwd. Ze zijn er heel blij mee. Een beter blijk van waardering kun je niet krijgen’. De relatie met Jongeneel Den Bosch blijkt vanzelfsprekend te zijn: ‘De producten zijn goed, de prijzen zijn goed, het haalcentrum functioneert 12 INHOUT 50|2017 prima en last-but-not-least: op het persoonlijke vlak hebben we een goede band met Wesley en Mark. Het klikt gewoon. Ze staan altijd voor ons klaar.’ Wesley Steerneman: ‘Mensen doen zaken met mensen. Dat staat centraal in de wijze waarop wij bij Jongeneel Den Bosch met onze klanten omgaan. Ik zeg altijd: een goed persoonlijk contact is een goede basis voor een goede zakelijke relatie. In het algemeen gesproken: de vent maakt de tent. We werken bij Jongeneel Den Bosch met een supergemotiveerd team van echte Bosschenaren en een aspirant-Bosschenaar uit Valkenswaard. Een echte Bosschenaar is trots op zijn stad en wij zijn ook trots op onze vestiging en onze klanten. Onlangs hebben we voor hen een succesvolle haalspaaractie georganiseerd. Bij elk bezoek aan ons haalcentrum – vanaf 1 januari tot het begin van carnaval – kregen ze een stempel en bij elf stempels een hebbedingetje in de vorm van een embleem met een oetel dat ze op hun carnavalskiel konden strijken, en een fles Bossche Bubbels. Het wordt een jaarlijks terugkerende actie. Dat zijn we ook van plan met de barbecue die we vlak voor de bouwvak zullen organiseren. Daarbij komen onze klanten centraal te staan. We bieden ze dit jaar ook twee productinformatiedagen aan. Dan komt een van onze leveranciers de hele dag bij ons op de vestiging om informatie over zijn product(en) te geven.’ 

13 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication