Samenwerkingspartners bij Kindcentrum De Samenstroom (Foto: Wil van Balen) Kindcentrum De Samenstroom Met de oplevering van het Kindcentrum De Samenstroom medio 2021 krijgt de samenwerking in de totale keten een impuls. Een prachtig nieuw gebouw met een open structuur, letterlijk en figuurlijk. We kijken vol verwachting uit naar deze nieuwe vestiging voor Wielewater. Er is in De Samenstroom straks meer dan voldoende ruimte voor de kinderen om te ontspannen en zich te ontwikkelen. Zowel binnen het gebouw als in de grote en groene buitenruimte. Regionaal project Kinderogen Het regionaal project Kinderogen wil de verbinding tussen onderwijs, kinderopvang, zorg en jeugdhulp nog beter maken. In dit project werken kinderopvang, scholen, gemeenten en alle voorzieningen voor jonge kinderen op Voorne-Putten samen om eerder en beter steun te bieden aan kinderen en ouders die wat extra’s nodig hebben. Wij nemen uiteraard actief deel aan dit project. Speciale aandacht voor deze ouders en kinderen draagt bij aan de kwaliteit van onze opvang. Efficiëntie bedrijfsvoering We werken continu aan modernisering van onze systemen. Dat brengt naast meer mogelijkheden in onze bedrijfsvoering ook een hogere efficiëntie met zich mee, waardoor we beter aan de wensen van onze klanten kunnen voldoen. Met deze plannen zien we het jaar 2021 vol vertrouwen tegemoet! 15 Jaarverslag 2020