5

Voorwoord Beste lezer, Ondanks dat de automotive branche en de autotechniek sterk veranderd zijn, is het overduidelijk dat er nog voldoende kansen liggen in de markt. Of het nu brandstofmotoren, hybride of elektrische voertuigen zijn. Consumenten en bedrijven kiezen nog steeds voor de mobiliteitspartner die hen kan ontzorgen en op een professionele manier kan helpen. Er wordt vaak aangenomen dat de auto de enige verbinding met u als autobedrijf is. Echter blijkt in veel gevallen dat juist het autobedrijf zélf en dan vooral de mensen die er werken, de verbindende factor zijn. De communicatie, ook buiten de bezoeken om, en de wijze waarop het autobedrijf uitstraalt dat er met veel passie en een hoog kennisniveau wordt gewerkt, is daarom cruciaal. Investeren in uw bedrijf en mensen is noodzakelijk om de verwachting van de consument te kunnen blijven invullen! Met onze slogan “Méér dan automaterialen” ondersteunen wij u dagelijks om uw klant optimaal te bedienen. Dit doen we middels onze drie technische trainingscentra (waarbij Assen onlangs compleet is vernieuwd), de helpdesk en technische data in de webshop, marketingondersteuning op maat of in een formulevorm en ook trainingen op het gebied van klantgerichtheid en bedrijfsvoering. Maar uiteraard is en blijft het onze opdracht om voor u het juiste assortiment in combinatie met optimale bezorgservice te blijven bieden, zodat u uw klant kan blijven ontzorgen. In dit magazine, dat ook volledig online per onderwerp is terug te lezen, informeren en inspireren wij u graag over de mogelijkheden voor u als autobedrijf om zich te kunnen blijven onderscheiden. Waarom Koskamp Outside? Sinds enkele jaren maken we tweejaarlijks voor alle medewerkers van Koskamp een personeelsblad genaamd “Koskamp Inside”. Inmiddels hebben we ook een interne app geïntroduceerd met dezelfde naam, om nog sneller en gerichter te kunnen communiceren. Hiermee blijven we iedereen op de hoogte houden van de ontwikkelingen binnen Koskamp. Koskamp Outside is in het leven geroepen om te kunnen communiceren met onze klanten, relaties en potentiële medewerkers. 5

6 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication