60

Het bedrijf omarmt de vastberadenheid en innovatie, alleen toekomst waarbij ze met niet inspelen op de veranderende behoeften van hun klanten, maar ook streven naar een duurzame en inclusieve mobiliteitsoplossing voor de gemeenschap. Vanaf het eerste moment Sinds de overname in mei 2013 is AutoFirst Auto Kort trouwe klant van Koskamp. “Het begon allemaal op dag één, toen Tim Heinen hoorde van de overname. Hij belde meteen en vroeg of ik tijd had voor een bakje koffie.’’ vertelt de eigenaar. Wiebe vervolgt: “Uiteraard kon dat, op één voorwaarde: hij moest iets regelen om bij de koffie te serveren. Dat laatste werd natuurlijk uitstekend geregeld.” De keuze voor Koskamp als leverancier is gemakkelijk te verklaren. “Koskamp is een grossier die niet alleen denkt aan zijn eigen toekomst, maar zeker ook aan die van zijn klanten,” verklaart de eigenaar. “Dat zie je terug in betrokkenheid en aandacht, en alles wat aandacht krijgt, groeit”, vervolgt Wiebe. Voor Wiebe achteruitgang, de van om aangeboden Hes die is stilstaan reden nemen definitief alle werknemers van AutoFirst Auto Kort actief deel aan opleidingstrajecten van Koskamp Opleidingen, inclusief de technische en commerciële ondersteunende bijeenkomsten. Het feit dat alles onder één dak plaatsvindt, draagt bij aan de effectiviteit van deze samenwerking geeft Wiebe van Hes aan. “KORTom, wij zijn een tevreden klant.”sluit Wiebe van Hes mee af. “KORTom, wij zijn een tevreden klant.” 60

61 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication