65

SUCCESFORMULE De keuze voor een garageformule Het eerste moment waarbij ons team om de hoek komt kijken, is het moment wanneer u als ondernemer overweegt om het bedrijf aan te sluiten bij een garageformule. De keuze voor een garageformule kan overweldigend zijn. Daarom kijken wij samen met u naar een garageformule die aansluit bij uw wensen en behoeften. Joyce Bruntink, onze expert op het gebied van garageformules, staat klaar om met u van gedachten te wisselen. Met meer dan 8 jaar ervaring is zij uw ideale sparringpartner die u met raad en daad kan bijstaan bij het maken van deze belangrijke keuze. Een soepel proces Vanaf het moment dat u kiest voor aansluiting bij een garageformule, wordt u begeleid door zowel Joyce als onze toegewijde marketeers op de binnendienst. Zij zorgen ervoor dat de juiste stappen worden ondernomen, zodat alles voor de startdatum geregeld is. Belangrijke zaak waarmee gestart wordt is het maken van een nieuwe impressie van de nieuwe panduitstraling. Een van onze grafisch vormgevers maakt hier een opzet voor, zodat duidelijk wordt hoe de nieuwe panduitstraling eruit komt te wij waar zien. mogelijk Daarnaast worden op de achtergrond de voorbereidingen getroffen voor een deelnemerswebsite. In overleg personaliseren de website met bijvoorbeeld eigen foto’s en video’s, maar bijvoorbeeld ook met uw eigen unieke diensten. Wij zorgen ervoor dat u goed van start gaat. Blijvende ondersteuning Eenmaal aangesloten geniet u van alle voordelen van de garageformule, maar daar stopt de ondersteuning van Koskamp niet. Ons team kijkt graag mee hoe u alles uit de garageformule kunt halen. Zo adviseren wij u over het inzetten van bepaalde aspecten binnen de garageformules en helpen wij u met het actueel houden van uw deelnemerswebsite. Mochten er verder nog wensen zijn ter aanvulling van de garageformule dan kunnen we u hierin ook faciliteren, denk bijvoorbeeld aan persoonlijke lokale marketing en WESP. Gert Letteboer Commercieel Directeur Fabian Zomer Conceptenmarketeer 65

66 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication