56

Joyce Bruntink - Accountmanager Marketing & Concepten Een nieuwe koers voor ERVAREN GARAGEHOUDERS Als ervaren garagehouder heeft u de nodige kilometers afgelegd in de automotive branche. Toch staat u tegenwoordig voor nieuwe uitdagingen. De technologische vooruitgang, veranderende klantbehoeften en duurzaamheidstrends zetten druk op de traditionele manier van werken. Hoe zorgt u ervoor dat uw garage niet alleen blijft draaien, maar ook klaar is voor de toekomst? Waarom een garageformule? Een bewezen formule voor succes in deze snel veranderende markt is een garageformule. Dit gaat verder dan alleen een mooi logo aan de gevel – het biedt volledige ondersteuning op het gebied van efficiëntie, marketing, sales en kennisdeling. Een formule geeft u de kracht van een groot merk, terwijl u als ondernemer uw eigen identiteit behoudt. U blijft aan het roer van uw bedrijf, met de zekerheid van een solide netwerk en ondersteuning. Uit het recente BOVAG Relatie Onderzoek Samenwerkingsverbanden Autobedrijven (ROSA), ook wel 56 bekend als het Formuleonderzoek garagebedrijven, blijkt dat garagehouders steeds positiever staan tegenover het werken binnen een formule. Dit jaarlijkse onderzoek beoordeelt de samenwerking tussen garagebedrijven en hun formulepartner. Dit jaar gaven ondernemers de relatie met hun formule gemiddeld een 8,1. Een stijging van 0,2 punt ten opzichte van 2022.

57 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication