6

Kort nieuws Keuzemenu Service met kwaliteit, passie en zorg! Sinds september hebben we een nieuw keuzemenu ingevoerd bij ons Klanten Contact Centrum, waardoor we u efficiënter kunnen helpen. Met dit keuzemenu brengen we u direct in contact met de juiste persoon of afdeling, wat zorgt voor kortere wachttijden en een persoonlijke aanpak. Het keuzemenu bevat vier opties: Vragen over de website Technische vragen Logistieke vragen Overige vragen Scan de QR-code voor informatie over onze medewerkers en de opties, zodat u precies weet wat u kunt verwachten. Wat betekent dit voor u? Minder wachttijd: Dankzij het keuzemenu wordt u nog sneller geholpen. Sneller contact met de juiste medewerker: Kies de juiste optie en u wordt direct doorverbonden. Meer duidelijkheid: Geen verwarring meer over wie u moet spreken; u komt direct bij de juiste afdeling terecht. Sinds de invoering op 23 september hebben we al 17.000 telefoongesprekken afgehandeld, met een gemiddelde wachttijd van slechts 7 seconden. Het is geweldig om te zien dat onze klanten steeds beter hun weg vinden in ons keuzemenu, waardoor ze snel bij de juiste medewerker terechtkomen. We zijn momenteel ook bezig met de ontwikkeling van een spraakgestuurde Voicebox-optie. Met deze innovatieve functie kunt u uw keuze inspreken. Deze nieuwe functie zal het nog makkelijker maken om snel de juiste hulp te krijgen, bijvoorbeeld als u belt vanuit de auto. We kijken ernaar uit om deze verbeterde service binnenkort met u te delen! Tip: Als u de opties van het keuzemenu al kent, kunt u direct uw keuze maken zonder het hele menu af te wachten. 40-jarig jubileum Gert Letteboer In oktober vierden wij een bijzondere mijlpaal binnen Koskamp. Het 40-jarig jubileum van Gert Letteboer. Gert startte als accountmanager binnen Koskamp en is door de jaren heen uitgegroeid tot het gezicht van de commerciële afdeling. 6 40

7 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication