Jaarverslag KS Fectio 2018 | Jaarrekening 9.8 Overzicht verbonden partijen Verbonden partijen met belang in bevoegd gezag Statutaire naam Stichting Beheer Het Palet Stichting Beheer MFA Werkhoven Beheersstichting MFA Limes Stichting MFA Kersentuin Profi Pendi Samenwerkingsverband PO Samenwerkingsverband ZOUT College de Heemlanden Stichting Stichting Stichting Stichting Stichting Stichting Stichting Code activiteiten: 1. contractonderwijs, 2. contractonderzoek, 3. onroerende zaken, 4. overige Met betrekking tot de Stichting Beheer Het Palet, Stichting Beheer MFA Werkhoven, Beheersstichting MFA Limes en Stichting MFA Kersentuin willen wij opmerken dat één van onze scholen onder deze beheersstichtingen vallen en dat zij jaarlijks het gebouwafhankelijke deel van de materiële instandhouding aan deze stichtingen overdragen. Met deze bijdragen wordt het gebouw, waarin de betreffende school zit, onderhouden. Statutaire zetel Odijk Werkhoven Houten Bunnik Nieuwegein Zeist Houten Code 4 4 4 4 4 4 4 Deelname percentage 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 71