353 LEERLINGEN 148 LEERLINGEN W elingen zijn tb school. We zien in de school een rusti sen n werkklimaat, in de klassen gr g gerich kinderen werken groepe igen groepsdoelen groep wijs eige - ve ggen af rgebie e organisat waarmee af borge inzichelijk prof voelbaar in onze school. W vaardighe - ling on igen ligt eige waardering W gym wegingsondewijs hoge ge vaklee nge jare op hoogwaardig gaan jare prof door amscholing, ngelstalige ng V rking me 42 Onz zijn jaardoe die zijn gelegd - ring ring van werking sel hoge kwalit he wijsaanbod, v twikkling igenaarschap he eige lee lerlinge le t erlingenaan erlinge or vier jaar. elingsgerich wijsschool (OgO) wij goe lingen opge he ge rlingen vakk geïnegree zijn vanuit olge ges gre gespre - vit egre themati ge ge nie aangeschaft gaan hoe f ingepas k groe volge iding bij geschiedenisondewijs OgO gre woordenschat hebbe we besloten onder methode aan t geegree re gaan mogelijkheden jaar onde erlijn elfandig me aange ‘ gebied onz OgO- ling goede ge de rlingvolgs OgO-schole ge transiti ge v erlinge - book mogelijkhe k bijv acti gaan - k de doorge de gaat. digit ge ulle ff gaan ouders ook age he aal van kind(eren). jen hebben nog inhoudelijk t vulle web gelanc hopen e frisse mee bij school bij van ng-/ nog ge drijf opdrach oor ge De ft augus Zij ft nquê ge bij - werkers e de ouders van de school. De uitkomsten hievan zijn inmiddels gedeeld besprok ti jde lav werk zijn mooie inzichen en aanbelinge oren gek