15

Lessentabel bovenbouw Vak Keuzecode Aardrijkskunde Art & Design Bedrijfseconomie Biologie Bewegen, Sport & Maatschappij CKV Duits Economie Engels Engels/ Cambridge Frans Geschiedenis Grieks Informatica Art & Design Kunst Algemeen Lichamelijke Opvoeding Latijn Levensbeschouwing Maatschappijleer Mentoraat Natuurkunde Nederlands Profielwerkstuk Quest Scheikunde Theater Wiskunde A Wiskunde B Wiskunde C Wiskunde D h4 h4 h5 h5 Tv1 Tv2 Tv1 Tv2 3 2 3 3 2 3 2 3 2 3 4 4 3 4 4 4 3 2 3 2 3 3 3 4 4 4 4 3 4 4 3 4 4 3 3 4 3 4 4 4 3 3 3 2 3 2 0 1 2 1 2 1 1 2 1 1 0 3 4 4 4 4 3 4 4 0 1 1 3 2 3 3 2 3 3 2 3 3 2 3 3 4 4 3 1 4 3 2 3 3 3 3 2 3 1 3 2 1 3 2 3 3 2 0 3 4 4 3 3 4 4 4 4 3 2 3 4 4 3 3 3 3 3 2 3 3 2 2 3 3 1 1 2 0 2 3 3 3 3 3 5 3 2 1 2 5 1 1 1 2 3 2 3 3 3 3 2 1 2 2 0 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 1 3 3 3 3 3 5 4 4 5 2 2 1 3 2 1 1 1 2 1 1 1 5 4 4 5 1 1 1 1 4 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 5 3 2 0 2 2 2 0 5 0 0 0 3 3 v4 v4 v5 v5 v6 v6 Tv1 Tv2 Tv1 Tv2 Tv1 Tv2 2 2 3 3 3 2 2 3 3 2 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 2 3 Het onderwijs in de praktijk Onderzoeken en presenteren Leerlingen in de onderbouw leren samen te werken aan grote opdrachten en projecten. Zo maken ze een start met onderzoeks- en presentatievaardigheden. In de bovenbouw zijn deze praktische opdrachten en handelingsdelen een verplicht en belangrijk deel van het les- en toets-programma. Het lesprogramma voor de onderbouw is samengevat in het Programma voor Toetsing in de Onderbouw (PTO) en voor de bovenbouw is dat het Programma voor Toetsing en Afsluiting (PTA). Leerlingen maken in het laatste leerjaar een afsluitend profielwerkstuk (PWS). Het profielwerkstuk wordt door de leerlingen gepresenteerd aan familieleden, leerlingen van de vóór-examenklassen en aan medewerkers van Sancta. Sancta-leerlingen scoren hiermee goed: er zijn al veel prijzen behaald, uitgereikt door de universiteiten van Amsterdam en Wageningen en de Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen. Lestabel In de lestabel voor de klassen 1 t/m 3 zijn bijna alle lessen in klasverband. 15

16 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication