18

Kruisstraat 74, Eindhoven In 2010 werd een nieuwe huisstijl geïntroduceerd. Het traditionele Mikrocentrum-logo, in diverse uitvoeringsvormen, werd vervangen door een gestileerde brug die verbinding symboliseert. De nieuwe slogan werd: opleiden - ontmoeten - ondernemen, wat respectievelijk betrekking heeft op cursussen, evenementen en het High Tech Platform. In 2010 werd ook een nieuw on-line kwaliteitssysteem opgezet, dat in april 2011 is beoordeeld en goedgekeurd door TüV Nederland. In 2011 werden de vakgebieden geïntroduceerd, eerst 7, later herverdeeld naar 12 vakgebieden, en inmiddels 14. Doel was om de synergie van de verschillende Mikrocentrum activiteiten (cursussen, vakbeurzen, themabijeenkomsten, High Tech Platform) te versterken en beter zichtbaar te maken, zowel intern als extern. In 2012 groeide het High Tech Platform naar meer dan 500 leden. Er werd een strategische samenwerking aangegaan met Mitutoyo voor geometrische meettechniek en tekeninglezen. Lesmateriaal en gereedschappen gingen over van Mitutoyo naar Mikrocentrum en werden gecombineerd en geïntegreerd met de Mikrocentrum cursussen. In 2014 was Nederland partnerland van de Hannover Messe. Samen met de partners Brainport Industries, NEVAT en Metaalunie werd een collectief met 75 bedrijven opgezet in Hal 4. In 2014 was ook de eerste editie van het High Tech Platform Jaarcongres dat gehouden werd in het Evoluon in Eindhoven. 18

19 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication