15

Leerlijnen Een leven lang leren met het Mikrocentrum Leerlijnenoverzicht Hoe stippelt u het juiste groeipad voor uw medewerkers uit en welke cursussen helpen daarbij? Mikrocentrum heeft per vakgebied een leerlijnenoverzicht opgesteld om u bij dit soort vraagstukken te ondersteunen. Zo helpen we uw bedrijf op weg naar de technologie van de toekomst. Een leven lang leren speelt een sleutelrol om dit te realiseren. Wie leert, groeit. Zowel in het werk als op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Toepasbaar voor ieder bedrijf Het Leerlijnenoverzicht is een weergave van mogelijke leerlijnen binnen bepaalde vakgebieden. Het doel van deze leerlijnen is om betere inzichten te geven in ontwikkelmogelijkheden van medewerkers. Ieder bedrijf is anders waardoor er geen eenduidige wijze is waarop deze leerlijnen geïnterpreteerd dienen te worden. De invulling die u hieraan geeft is aan uzelf. Wilt u sparren over mogelijke toepassingen of wilt u graag advies voor uw bedrijf? Onze Opleidingsmanagers helpen u graag. 11 leerlijnen: een overzicht Bijna ieder Mikrocentrum vakgebied is uitgewerkt tot een leerlijnenoverzicht. Een overzicht: • Mechatronica, industriële automatisering en elektrotechniek: engineering en ontwikkeling • Mechatronica, industriële automatisering en elektrotechniek: installatie en onderhoud • Kunststof- en matrijstechnologie • Lean Six Sigma en procesverbetering • Leiderschap, communicatie en persoonlijke effectiviteit • Materialen en verbindingen • Precisietechnologie en werktuigbouwkunde: geometrische meettechniek en tekeninglezen • Precisietechnologie en werktuigbouwkunde: verspanen en nietverspanen • Projectmanagement • Quality • Safety • Onderhoudsmanagement en service • Functie: Constructeur – Engineer Wilt u het Leerlijnenoverzicht ontvangen? Stuur dan een mail naar opleidingen@mikrocentrum.nl. Bent u benieuwd hoe u het leerlijnenoverzicht kunt vertalen naar uw bedrijfssituatie? Neem dan contact op met onze Programmamanagers Opleidingen. Kijk voor meer informatie op www.mikrocentrum.nl 13

16 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication