25

Daniël, Sabrina en Terence Storm Iets wat Daniël en Terence in de toekomst ook nog willen doen, als ze wat minder met stroomlijning en acquisitie bezig zijn. KLANT OP ÉÉN, ZIJ OP TWEE Storm Corp roept altijd dat ze zelf op de tweede plaats staan, en hun klanten op één. Wat ze daarmee bedoelen? “We verplaatsen onszelf altijd in het bedrijf, om te kijken waar kansen en risico’s liggen en hoe dit te managen. Wat zouden we zelf doen?”Zo kreeg een klant laatst vanuit een opdrachtgever het verzoek de capaciteit te verdubbelen. “Ze vroegen ons wat wijsheid was. Toen wij de klant adviseerden eerst een intentieverklaring te vragen, bleek die niet ondertekend te worden. Het hele gebeuren ging niet door. Kun je nagaan wat er gebeurd was als ze wél geïnvesteerd hadden… Ook toen een klant failliet dreigde te gaan en ik samen met hem in gesprek ging met de energieleverancier, heb ik mijn klant slapeloze nachten bespaard door een regeling te treffen. Ik vocht ervoor zoals ik voor mezelf ook zou doen.” BLIK OP DE TOEKOMST Storm Corp wil zich blijven ontwikkelen. Naast verdere professionalisering en interne automatisering blijven ze energie stoppen in persoonlijk advies. “Het verhaal is altijd breder dan de cijfers. Dat menselijke stuk zal de computer nooit overnemen.” Van de twee kleinkinderen die Rob inmiddels heeft, is er één cijfermatig sterk en de ander supersociaal. “Ik ben benieuwd wie van de twee er als eerst komt stagelopen,” lacht hij. Verder is de familie Storm op zoek naar een nieuw kantoorpand. “We werken nu hybride: ieder vanuit ons eigen huis en regelmatig bij de klant. Ook al wonen we allemaal in hetzelfde dorp, fysiek bij elkaar zitten is tóch efficiënter. Als iemand nog een pand te koop weet in Zoetermeer, Gouda of Waddinxveen?!” NOAB.NL 25 COMMUNITY

26 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication