39

04 19 ONDeRHOUDNL gaRaNTIe “M et deze campagne en media­aandacht wekken we de interesse van een grote groep opdrachtgevers die online op zoek gaat naar OnderhoudNL Garantie en daardoor vanzelf bij de aangesloten bedrijven terecht zal komen”, vertelt Gerrit­Jan van den Berg, voorzitter van OnderhoudNL Garantie. Radio goede aanjager Als startmoment is speciaal voor het medium radio gekozen omdat radio het meest geconsumeerd wordt door alle doelgroepen en een goede aanjager is voor online zoekgedrag. Om de radiospots extra te ondersteunen wordt OnderhoudNL Garantie in de periodes rondom de radiospots ook via YouTube bumper­advertenties, Facebook­, Instagram­ en LinkedInadvertenties en een doorlopende Google Adwords­campagne nog eens extra bij een breed opdrachtgeverspubliek in beeld gebracht. Horizontale branding De campagne voor OnderhoudNL Garantie maakt deel uit van een bredere campagne waarin het merk OnderhoudNL op de kaart wordt gezet. Een jaar lang zijn drie merken, te weten OnderhoudNL, OnderhoudNL Garantie en OnderhoudNL Opleidingen op diverse mediakanalen aanwezig. Het merk OnderhoudNL zelf, is ook nog eens twee keer twee weken op televisie en vier keer een week op digitale snelwegmasten te zien. “Het voordeel van deze ‘horizontale branding’ is dat hierdoor meer rendement uit hetzelfde marketingbudget te halen valt”, aldus Gerrit­Jan. “Immers, reclame voor OnderhoudNL Garantie is tegelijkertijd ook reclame voor het merk OnderhoudNL en andersom.” Laat het zien Belangrijk bij deze campagne is dat OnderhoudNL Garantiedeelnemers ook daadwerkelijk laten zien dat zij een OnderhoudNL Garantie­bedrijf zijn. “Daarmee vergroten we samen de herkenbaarheid van het merk OnderhoudNL Garantie”, stelt Gerrit­Jan van den Berg. “Opdrachtgevers zullen vaker op onze website terechtkomen en weten daardoor de deelnemende bedrijven via de zoekmachine sneller te vinden.” OnderhoudNL Garantiebedrijven kunnen, na inloggen op de website, via de webshop, bedrijfswagenstickers, vlaggen en ander promotie materiaal bestellen. Kijk voor meer informatie over de campagne op OnderhoudNL.nl/campagnes Gerrit-Jan van den Berg: ‘Samen vergroten we de herkenbaarheid van het merk OnderhoudNL Garantie’ ONDeRHOUDNL 39

40 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication