7

01 23 IMAGO of een bedrijf’. Voor de leden van OnderhoudNL komt er een toolkit met onder andere busstickers, banners voor de website en diverse middelen om te gebruiken in blije mensen die zijn ontzorgd”, aldus Spruijt. “Alle sectoren komen erin aan bod, grote en kleine bedrijven en projecten, van rijtjeshuis en corporatiewoning tot kantoorgebouw, brug en molen. In de stad en op het platteland. Dit voorjaar gaan we de opnames maken bij diverse lidbedrijven.” Tijdens de looptijd van de campagne zal de film steeds deels van inhoud veranderen zodat een brede variatie aan thema’s in beeld komt. “Denk aan speciale scenes gericht op werving, op opdrachtgevers en op potentiële leden.” Planning Op 9 mei is tijdens de Ondernemers dag een eerste preview van de film te zien. Dat is dan ook de officiële aftrap van de campagne. Naast de film komt er ook een campagnewebsite met ‘ingangen’ voor de verschillende bezoekers: ‘vind je baan, je opleiding contacten met opdrachtgevers. “Al onze 1.700 leden zijn medeuitdragers van de boodschap ‘Wij onderhouden van Nederland’. Samen kunnen we een krachtig beeld van onze sector neerzetten.” Na de zomervakantie loopt de campagne nog door tot het najaar. Dan zullen er plannen worden gemaakt voor een vervolg in 2024 en daarna. “Dat doen we uiteraard op basis van de behaalde resultaten. Waar nodig sturen we aan de hand van de cijfers bij.” Nieuwe special: Boeien en binden De schaarste aan vakbekwame medewerkers is momenteel de grootste belemmering voor bedrijven om zich verder te kunnen ontwikkelen en aan de vraag van de markt te kunnen voldoen. Meer dan ooit is het noodzakelijk om voldoende goed gekwalificeerde medewerkers in huis te halen én te houden. Hoe u dat doet, leest u in de nieuwe special van OnderhoudNL: Boeien en binden van medewerkers. Een publicatie vol praktische informatie, tips en ervaringen van collega’s. Ook treft u in de special een overzicht van concrete instrumenten en trainingen om van boeien en binden in uw bedrijf een succes te maken. De special is ontwikkeld door de sector Schilders. Alle leden van OnderhoudNL ontvangen een exemplaar bij dit Magazine. ONDERHOUDNL 7

8 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication