20

CORONaCRIsIs 02 20 OnderhoudNL-campagne: #onderhoudkandoor WADDINXVEEN - Het kan u bijna niet ontgaan zijn: de #onderhoudkandoor-campagne van OnderhoudNL. De afgelopen maanden waren de tv-commercial en de radiospotjes regelmatig te zien en te horen. Ook werd er campagne gevoerd op social media en YouTube. Zelfs de reclame-ledmasten langs de snelwegen waren aangepast. In alle uitingen klonk dezelfde heldere boodschap: het onderhoud aan vastgoed kan doorgaan in deze coronatijd. D e lopende campagne ‘Klaar voor de Toekomst’ werd voor de situatie rondom het coronavirus in een mum van tijd aangepast. Alle geplande uitingen werden bovendien naar voren gehaald. Via de 20 ONDeRHOUDNL campagne roept OnderhoudNL opdrachtgevers op om het onderhoud aan scholen, kantoren en woningen vooral door te laten gaan. Ook verenigingen van eigenaren, sportcomplexen, musea, hotels, theaters en dergelijke worden met de campagne aangesproken. Bedankt In de tv- en radiocommercial bedankt OnderhoudNL tegelijkertijd ook de ondernemers- en

21 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication