9

02 22 ONDERNEMERSDAG Als je op zoek bent naar kandidaten binnen Generatie Z zijn die kanalen essentieel. Wie employer branding goed aanpakt, zal merken dat het ook een positieve impact heeft op de commerciële activiteiten van het bedrijf.” Inspiratiesessie over employer branding Kijken door de bril van generaties I edere generatie heeft zijn eigen mentaliteit, voorkeuren en werkwijze. Zo vindt de jonge generatie werken van 9 tot 5 maar ouderwets. Beloning moet transparant zijn en persoonlijke ontwikkeling op maat gemaakt. Van managers wordt coachend leiderschap gevraagd. Voor werkgevers is het lang niet altijd gemakkelijk om aan al deze verwachtingen tegemoet te komen, weet generatie-expert Kim Jansen. Verschillen maken het samenwerken soms lastig, toch kunnen de overtuigingen en communicatiestijlen elkaar ook aanvullen. Daarom adviseert Jansen om een goede mix te bereiken van jong en oud. Slimme communicatie zorgt voor meer betrokkenheid: “Ontdek hoe medewerkers van verschillende generaties elkaar kunnen verrijken. Zo vergroot je de wendbaarheid, creativiteit en werkenergie van het hele team.” Bekijk alle presentaties op onze website: www.onderhoudnl.nl/ ondernemersdag2022. Inspiratiesessie over generatiemanagement ONDERHOUDNL 9

10 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication