22

WINTeRscHILDeRcaMpagNe 03 20 V eel onderhoudsbedrijven lijken de coronacrisis goed door te komen en hadden tijdens het voorjaar en de zomer een goed gevulde orderportefeuille. Onzekerheid is er echter over de werkvoorraad voor dit najaar en de winter. Daarom is OnderhoudNL deze zomer, op verzoek van de leden, met de Winterschildercampagne begonnen. Inhaken De lopende campagne ‘Klaar voor de toekomst’ is voor dit doel aangepast en werd gevoerd op radio, tv, reclame-ledmasten langs de snelweg en via social media. OnderhoudNL-leden kunnen inhaken op de campagne door de promotiematerialen te downloaden en in te zetten als advertentie, poster en online op Instagram en Facebook en dergelijke. Guido Deckers (Unideck) is een van de leden die daar gebruik van maakte. “Goed dat OnderhoudNL dit doet, daarmee brengen we bij particulieren onder de aandacht dat buitenschilderwerk het hele jaar door kan. En ook dat mensen er goed aan doen om alvast een schilder te benaderen voor het najaar. Via OnderhoudNL krijgt zo’n boodschap meer aandacht dan wanneer je dat als ondernemer zelf moet doen. Ik ben nog niet zolang lid, dus ben er blij mee.” 22 ONDeRHOUDNL

23 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication