27

03 20 BeDRIJFssTRaTegIe Bob Voermans: ‘Het was fijn om eens met iemand van buiten te sparren’ proof of concept Bob bezocht een aantal collega’s met een vergelijkbare visie. Van Michiel ontving hij een adviesrapport waarmee hij concreet aan de slag kan. Een van de adviezen is om te gaan werken aan een ‘proof of concept’, een document waarmee Bob richting zijn opdrachtgevers duidelijk kan maken wat de voordelen zijn van zijn werkwijze. “Mensen denken vaak dat de natuurlijke producten waarmee ik veelal werk een minder mooi resultaat opleveren. En ook dat het houtwerk vaker onderhoud nodig heeft. Dat moet ik zien te weerleggen.” gezond binnenklimaat Een ander advies gaat Bob ook zeker verder uitwerken. “Door het gesprek met Michiel werd me duidelijk dat ik me nog meer op hotels en op zorginstellingen kan richten. Voor deze opdrachtgevers is een gezond binnenklimaat extra belangrijk. Dat vond ik wel een eye-opener.” Werk aan de winkel dus, voor Bob Voermans. Maar voorlopig heeft hij nog opdrachten genoeg. “Ik zit tot zeker december vol. Verder kan ik niet vooruitkijken, ook vanwege de coronacrisis. Mogelijk heeft deze periode trouwens wel invloed op de bewustwording bij opdrachtgevers als het gaat om een gezond binnenklimaat. Ecologische verf kan daaraan bijdragen, dus het kan positief uitwerken.” Ook deelnemen? Sector Schilders biedt haar leden nu de kans om hun bedrijfs strategie kosteloos onder de loep te leggen met de QuickScan Klantfocus. Maak gebruik van deze unieke kans en meld u aan via www.OnderhoudNL.nl/quickscan-klantfocus. ONDeRHOUDNL 27

28 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication