7

03 23 ARBEIDSMARKTCAMPAGNE Top 5 meest gevraagde vakkrachten: 1. Schilder 2. Glaszetter 3. Allround onderhoudsmedewerker 4. Timmerman/vrouw 5. Teamleider/voorman looptijd van de campagne regelmatig op. En u kunt daar dus als lid een rol in spelen! Wat volgt? De campagne loopt meerdere jaren en wordt waar nodig bijgestuurd en aangepast. Momenteel zijn er de volgende plannen: • nog meer ‘inhaakacties’ zoals tijdens Open Monumentendag • uitbreiding van het campagnemateriaal • Social media posts en reels van medewerkers uit de branche • feedback ophalen bij leden (o.a. bij HR­professionals) • doorontwikkelen van het vacatureplatform • mogelijkheden om ook anderstaligen te bereiken en in te laten stromen Mist u nog iets in de campagne? Ziet u kansen voor verbeteringen? Laat het ons weten via communicatie@onderhoudnl.nl Doe ook mee! 5 tips: 1. Zet het promotiemateriaal in op uw website, social media, bij uw vacatures, op projectlocaties etc. Op onze website vindt u een overzicht van al het materiaal en kunt u het downloaden. 2. Bezoek wijonderhoudenvan.nl en zorg dat u daar ook zichtbaar bent. 3. Volg de socialmedia­accounts van de campagne en deel uw mooiste project met #wijonderhoudenvan. 4. Meld uw vacatures aan via MijnOnderhoudNL.nl. 5. Zelf een idee? Geef het door via: communicatie@onderhoudnl.nl. ONDERHOUDNL 7

8 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication