23

04 22 ALGEMENE LEDENVERGADERING 5 Imago van de branche De BTH biedt alle OnderhoudNL-leden aan om continu te werken aan de verbetering van het imago van de onderhoudsbranche. Dat is van belang voor klanten en opdrachtgevers, maar ook voor potentiële nieuwe medewerkers. Zo wordt er een imagoproject ondersteund, maar ook voor de Sector Glas een activiteitenproject in het kader van het Jaar van het Glas. 6 zichtbaar was vorig jaar, luidde het antwoord ‘klimaat’, op de voet gevolgd door ‘arbeidsverhoudingen’. Voor volgend jaar hechten de deelnemers veel belang aan inzet op het gebied van personeel. De plannen voor de grootschalige imagocampagne én de al lopende campagne ‘Werk in vastgoedonderhoud’ sluiten daar goed bij aan. Netwerken De BTH ondersteunt OnderhoudNL in haar taak als netwerkorganisatie. Ketensamenwerking, relatievorming en informele kennisoverdracht werken als smeerolie tussen uw opdrachtgevers, toeleveranciers, onderaannemers en uw eigen bedrijf. De BTH financiert de jaarlijkse Ondernemersdag, hét netwerkevent voor onze branche en relaties. Daarnaast ondersteunt de BTH het nieuwe concept van de beurs ‘Masters of Maintenance’ die eind 2022 wordt georganiseerd. Activiteiten sectoren Tot slot kregen de deelnemers een inkijkje in de activiteiten die de verschillende sectoren op de planning hebben staan voor 2023. De presentatie van de ALV vindt u op www.onderhoudnl.nl/alv2022. ONDERHOUDNL 23

24 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication