04 20 seCTOR gLas Francesco van Ooyen coproductie”, stelt Francesco. “Vijf jaar geleden had ik niet durven dromen dat we zo samen zouden optrekken. Zo kun je als kleine branche elkaar goed versterken.” Doe mee! stellen beide heren. “Het succes ervan staat of valt met de medewerking van de leden. Zij kunnen de kant-enklare content die we aanleveren via de eigen kanalen publiceren. Onze oproep is dan ook: doe mee en laat zien wat onze branche allemaal doet en kan!” samen sterk Het is niet de eerste keer dat de twee verenigingen samen optrekken. Tijdens de BouwBeurs in 2019 organiseerden ze het GlasPlein, waar bezoekers kennis konden maken met de mogelijkheden voor opleidingen en werk in de sector. “Dat was een zeer geslaagde Doe mee met deze campagne en help uw sector op een positieve manier in de schijnwerpers te zetten! Gebruik de content om uw potentiële klant beter voor te lichten. Zo vergroot u ook de zichtbaarheid van uw eigen bedrijf en activiteiten! Kijk op de website van OnderhoudNL voor het beschikbare materiaal: www.onderhoudnl.nl/ campagnes/waardevanglas ONDeRHOUDNL 35
36 Online Touch Home