TRAINING ONDERHOUD AAN UW KLANTRELATIE WAT LEERT U? Leren is vooral ook doen. U gaat dan ook aan de slag met situaties die u in de praktijk tegenkokmt. U krijgt daarbij tips en advies van een trainingsacteur. De theorie die wordt behandeld, kunt u direct toepassen in uw dagelijks werk. Op het programma staan de volgende onderwerpen: • klantgericht handelen, waarom is dat zo belangrijk? • welke typen klanten zijn er en hoe gaat u daarmee om? • hoe komt u voor uzelf op en blijft u toch klantvriendelijk? • hoe gaat u om met klachten en bezwaren? • hoe brengt u slecht nieuws? • hoe vertegenwoordigt u uw bedrijf goed? 1 dag van 8.30 tot 16.00 uur, inclusief lunch. DAGEN • 6-10 • MEDEWERKERS DIE DAGELIJKS MET KLANTEN TE MAKEN HEEFT. VAN DE SCHILDER/ GLASZETTER DIE BIJ DE PARTICULIER THUIS KOMT, TOT DE PROJECTLEIDER DIE VOOR EEN WONINGCORPORATIE PLANMATIG ONDERHOUD BEGELEIDT. • KLASSIKAAL OEFENEN MET EEN TRAININGSACTEUR LEDEN: € 365 GEEN 100% subsidie en verletkosten regeling NIET- OF ASPIRANT LEDEN: € 455 Zie voorwaarden Stichting ‘Mijn Carrière’ Alle prijzen zijn per persoon en exclusief 21% BTW. Bekijk de meest recente prijzen op de website 19
20 Online Touch Home