29

TRAINING MANAGEMENT IN EEN VERANDERENDE MARKT De schilders- en onderhoudsbranche is in beweging! Opdrachtgevers als woningcorporaties en Verenigingen van Eigenaren, maar ook de Rijksoverheid, gemeenten en particulieren verwachten steeds meer dat schilders- en onderhoudsbedrijven hen op een professionele manier kunnen ontzorgen. En dat ze kunnen samenwerken met andere bedrijven. Dit heeft natuurlijk gevolgen voor uw marktbenadering en de samenwerking binnen de teams en met andere ketenpartners. WAT BETEKENT HET VOOR U? Als lid van het middenkader moet u de verandering in de strategische focus kunnen begrijpen en uw eigen handelen erop aan kunnen passen. Dat heeft gevolgen voor uw dagelijks werk: de communicatie met uw opdrachtgever, het aansturen en begeleiden van personeel en het omgaan met financiën. In deze Masterclass gaat u hiermee aan de slag. U doet actuele kennis en inzichten op die u met concrete tools in uw dagelijkse praktijk kunt toepassen! Parallel aan de colleges werkt u telkens een praktijkopdracht uit zodat het geleerde na vier colleges ook concreet is vertaald naar uw eigen praktijk. 29 PERSONEEL EXTERNE COMMUNICATIE FINANCIËN STRATEGIE

30 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication