36

TRAINING TEAM LEIDER OPWAARDEREN KWALITEIT UITVOERING Opdrachtgevers willen meer gebruik maken van de kennis en ervaring van traditioneel uitvoerende partijen en willen ook meer verantwoordelijkheid leggen bij die partij. Uitvoerende bedrijven zitten daardoor eerder aan tafel bij opdrachtgevers en ontwerpen ook oplossingen/scenario’s. Om efficiënt en effectief te kunnen werken, moeten de processen van beide partijen nadrukkelijker verweven worden. Dat vraagt niet alleen om aandacht voor het ontwerp- en verkoopproces (‘de voorkant’), maar ook om opwaarderen van de uitvoering. Daarop gaan schildersen onderhoudsbedrijven zich onderscheiden. Voor leden van de sectoren Totaal/Vastgoed/Schilders is het dus zaak hun teamleiders te scholen om succesvol te zijn binnen deze veranderingen. MANAGEMENT & LEIDINGGEVEN TEAMLEIDER NIEUWE STIJL, WAT BETEKENT DAT? Steeds vaker hebben opdrachtgevers andere verwachtingen en eisen. Wat betekent dat voor u als teamleider? Hoe geeft u de functie van teamleider nieuwe stijl vorm, zowel richting opdrachtgevers, samenwerkende partijen en bewoners als aan uw eigen team? In deze training leert u effectief en efficiënt de regie te nemen. 35 DAGEN NA DEZE TRAINING:NA DEZE TRAINING... • kunt u als teamleider efficiënt en effectief de regie nemen in de processen met opdrachtgevers, samenwerkende partners en het eigen team • kunt u uw medewerkers zodanig aansturen dat de afgesproken prestaties behaald kunnen worden Uiteraard kunnen we het programma ook richten op andere of aanvullende doelen. 36

37 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication