5

All Ears biedt het team beleid, visie, doelstelling en structuur, maar geeft ook ruimte om op je eigen manier invulling te geven aan de uitvoering zodat we kunnen doen wat nodig is, vertelt Kees. “Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en iedere audicien heeft zijn eigen stijl, zijn eigen manier van werken.” Lies: “We worden goed geïnformeerd over het reilen en zeilen van het hele bedrijf. Het is fijn om betrokken te zijn en deel uit te maken van een groter geheel. Ik heb het hier erg naar mijn zin. Naast administratief – en verkoopmedewerkster ben ik door mijn vorige werk in een laboratorium voor oorstukjes ook hierin gespecialiseerd. Ik kan dus ook Mirjam met deze materie begeleiden, ondanks dat Kees haar opleider is. En Kees doet ook weer administratieve zaken, dus we doen het samen!” Mirjam werkt 4 dagen met Kees mee en onder zijn toeziend oog leert ze het vak. Ze gaat samen met collega Anouk Geijsen (vestiging Middelburg) 1 dag per week naar school in Dordrecht. Ze zijn allebei bezig in hun laatste jaar van de opleiding tot audicien en de klanten zullen door de dames dus ook al als hoorzorg professional in de aanpaskamer begeleid worden. Mirjam: “Ik voel me erg vertrouwd met Kees en Lies en hoop dan ook vurig dat ik na het behalen van mijn diploma mag blijven in het team Goes als mijn vaste stek.” All Ears is een vertrouwd adres voor een grote verscheidenheid aan klanten. Het zijn zeker niet alleen ouderen. Kees: “We zien kinderen, jongeren, jongvolwassenen met gehoorproblemen - al dan niet aangeboren, na ziekte of een operatie, eenzijdige gehoorverliezen, verschillen in luchten beengeleiding, middenoorproblemen.” Als hoorzorgprofessional heb je te maken met alle voorkomende soorten van gehoorverlies met veel uiteenlopende oorzaken. Lies: “Warmte en aandacht. Als je oprecht belangstelling voor iemand hebt dan merken mensen dat en zijn ze erg open.” De kracht van het team is dat ze met elkaar alles op kunnen vangen. Iedereen heeft een eigen taak maar ook een gezamenlijke verantwoordelijkheid. We hebben hetzelfde doel: een goed product en kwaliteit op alle gebied van hoorzorg. Als team voelen we elkaar goed aan en vullen we elkaar aan waar nodig. Zeker nu we te maken hebben met Covid-19 is vertrouwen belangrijk. Binnen All Ears zijn alle noodzakelijke maatregelen genomen en die worden strikt nageleefd. Klanten kunnen veilig geholpen worden en het is geweldig dat klanten op de hoogte gebracht kunnen worden van alle nieuwe technieken die communicatie een stuk aangenamer maken, zeker in de 1,5 meter maatschappij. Nieuwe hooroplossingen met draadloze communicatie met smartphones, tablets, laptops etc. Zelfs instellen van hoortoestellen op afstand kan nu vanuit All Ears terwijl de klant zich elders bevindt. Oplossingen die als geroepen komen ten tijde van deze pandemie! “Doordat je de klant beter kent weet je ook wat de klant wenst en verwacht.” All Ears Special 5

6 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication