7

STERKE MERKEN Ondanks dat uit onderzoek blijkt dat na Covid19 meer mensen tuinieren, is er nog steeds een hoop te winnen. Samen de consument helpen bij het vergroenen van zijn of haar leefomgeving of het oplossen van problemen, zal beter lukken als we als sterke merken met elkaar samenwerken. Sterke merken geven de consument meer vertrouwen. Het is onze ambitie om het met onze merken zo gemakkelijk mogelijk te maken voor de consument, zowel in de winkel als online. ONZE MERKEN Met het merk Pokon hebben we een merk dat laat zien wat groen kan doen. Laat zien dat groen mensen oprecht gelukkiger maakt. En biedt hiervoor grond, voeding, graszaad en plant gerelateerde probleemoplossers. Het welzijn van mensen in huis en tuin kan erg negatief beïnvloed worden door ongedierte, slecht onderhoud en viezigheid. Met het merk KB bieden we oplossingen om op een gemakelijke en veilige manier je huis opgeknapt, schoon en ongedierte vrij te maken. Met het merk Roundup® gaan we iedereen helpen op een veilige manier onkruid te verwijderen. We gaan laten zien dat ze deze klus op een makkelijke en effectieve manier kunnen klaren. Onze rol bij huismerken Samen met de merken van onze klanten vergroenen we Nederland en optimaliseren we de categorie. Door optimale service, training en advies op alle relevante thema's zoals duurzaamheid, categoriemanagement en product technologie. 11% 34% 32% 68% 89% 66% 89 67 56 75% 84% 34 14 9 41% 64% 68 28 19 41% 64% Naamsbekendheid Overweging Gebruikt Pokon bekendste merk en best converterende merk in de markt. KB na 2 jaar 34% naamsbekendheid. POKON EVERGREEN CATALOGUS 2024 7

8 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication