11 Discover Holland/ Enkele feitjes • De Citystep werd door 638 personen gehuurd. • 60% geeft aan de Citystep te willen blijven gebruiken. • Vooral voetgangers en OV gebruikers zien de Citystep als een goed alternatief. Maar ook 50% van de automobilisten geeft aan de Citystep als blijvende optie te zien. Spoordeelwinkel Om bezoekers anders naar Roermond te laten reizen promoten we Discover Holland. Discover Holland biedt toeristen NStreinkaartjes aan waarmee ze voor 19 euro naar Roermond kunnen reizen. Als Roermond Bereikbaar promoten wij dit product, dat geregeld is door VVV Midden-Limburg in samenwerking met de Designer Outlet en We are Roermond. In 2020 heeft de verkoop van de kaarten grotendeels stilgelegen door Corona. Toch zijn er nog 11 Spoordeel Holland Exp. ingeleverd door buitenlandse reizigers en 814 Spoordeel Roermond tickets door Nederlandse reizigers bij de bovengenoemde partners. In ruil hiervoor ontvangen reizigers een waardebonnenboekje van Roermond. Resultaat: Resultaat: De Citysteps dragen bij aan 74 automijdingen op Topdagen. Discover Holland draagt bij aan 12 automijdingen per Topdag.