SUPPLY CHAIN SERVICES De supplychain van bederfelijke planten is een vak apart. Vanuit ons vakmanschap verbeteren we onze supplychain continu. Door in 2018 stappen te zetten in customer service, forecasting, netwerkplanning en robotisering willen wij onze klanten nog beter beleveren tegen de laagste integrale kosten. Project Mediterranée (visual FloraMedia) QUALITY ASSURANCE (QASUS) In 2018 hebben we de nieuwe ISO-standaard 9001:2015 met vlag en wimpel gehaald en zijn we overgegaan op professionele software om onze bedrijfsprocessen verder te optimaliseren en eenvoudig toegankelijk te maken voor onze medewerkers. Ook de diverse externe audits op verzoek van onze klanten zijn alle zonder problemen verlopen door de goede samenwerking en klantbetrokkenheid van onze medewerkers. De beweging om van het kwaliteitshandboek naar een kwaliteitscultuur te gaan is in gang gezet, mede dankzij de inzet van Lean Management; medewerkers zijn hierdoor nauw betrokken bij het continu verbeteren van onze bedrijfsprocessen. 33