Onze logistieke par J SAMEN OP WEG NAAR EEN SLIMME KETEN aarlijks leveren we meer dan 100 miljoen planten aan 2.500 winkels in 34 landen. We werken nauw samen met onze ketenpartners: van de beste kwekers en leveranciers tot de betrouwbaarste uitzendorganisaties en transporteurs die de retailvoorwaarden kunnen waarmaken. Samen weten we de supplychain steeds verder te optimaliseren: efficiënter, betrouwbaarder en duurzamer. Het afgelopen jaar was uitdagend en dat kwam door zowel groei als door beschikbaarheid. Groei van de omzet en de verwachtingen die klanten hebben van de dienstverlening van Royal Lemkes. Beschikbaarheid van het aanbod van planten, van uitzendkrachten en capaciteit in transport. “ We willen allemaal efficiency, effectiviteit en integratie. Zo ook Royal Lemkes en Mandersloot. Daarom worden de handen ineengeslagen om met het oog op de toekomst nog verder te innoveren op het gebied van automatisering. Slimmer werken, data delen (via de cloud) en het uniformeren van documenten en gegevens, zoals transportopdrachten, facturen en statussen, is namelijk key in deze tijden. Voor de toekomst willen we samenwerken aan geavanceerdere forecasting-tools om zo steeds beter inzicht te krijgen in de volumes. Door samen te werken kunnen we samen groeien in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. ” Henri Groothuis IT-manager, Mandersloot 38