Waar wij in geloven R DAAR STAAN WIJ VOOR oyal Lemkes heeft een groen hart. Dit bestaat uit drie elementen: onze roots als kweker, onze kennis van planten en het duurzame hart van onze aandeelhouder, directie en medewerkers. ONZE VISIE Wij geloven in planten. Planten zorgen voor een gezonder en mooier leven en ze verbeteren de business van onze klanten. Bovendien spelen planten een belangrijke rol bij het vergroenen van de wereld. Iets wat hard nodig is, gezien de uitdagingen op milieugebied en de toenemende urbanisatie. ONZE MISSIE Wij streven naar duurzame groei. Ons streven is niet maximalisatie van winst, maar maximalisatie van impact. Natuurlijk hebben we een ‘minimum viable profit’ nodig, maar dat is een resultaat van en voorwaarde voor een gezond bedrijf. Ons streven is duurzame groei van onze medewerkers en relaties. En als dat lukt, dan groeit de business vanzelf. Ook streven we naar een groene keten en een leefbare planeet. Niet alleen voor onszelf, maar ook voor de generaties na ons. 4