DUURZAAMHEIDSTHEMA 5: MAATSCHAPPIJ Onze bijdrage aan SDG’s 3, 6 en 9 maatschappij We hebben in 2018 diverse maatschappelijke projecten ondersteund, zoals Stichting Waterpas en de Plastic Soup Foundation. Zie voor meer informatie pagina 50 over de Royal Lemkes Foundation. Daarnaast werken we samen met de sociale werkplaats DSW en leveren we planten aan tehuizen. “ Als DSW zijn we trots op de jarenlange samenwerking met Royal Lemkes. Onze medewerkers hebben een afstand tot de arbeidsmarkt. Royal Lemkes geeft deze medewerkers een kans om te participeren en hun talenten te ontwikkelen. Zij werken met plezier in het logistieke hart van dit mooie sociale bedrijf. Inclusief ondernemen is het nieuwe ‘normaal’. Royal Lemkes is een bedrijf waar andere werkgevers een voorbeeld aan kunnen nemen als het gaat om inclusief werkgeverschap. De praktijk heeft aangetoond dat waar een wil is, een weg is. Het vraagt wel om denken in mogelijkheden, een bewuste stap en om maatschappelijk verantwoord ondernemen. Royal Lemkes en DSW vinden elkaar als partners waar het gaat om het laten groeien en ontwikkelen van werknemers. ” Johan van den Berg Manager Jobhouse, DSW & Fransje Dofferhoff Senior Accountmanager, DSW Duurzame Donderdag 49