Green Sparkle G RENTMEESTERSCHAP reen Sparkle is het moederbedrijf van Royal Lemkes en het familierentmeesterfonds van onze eigenaar Cees van der Meij. Er vallen verschillende bedrijven onder Green Sparkle, verdeeld over drie poten: Horti Entrepreneurs, Social Entrepreneurs en Impact Entrepreneurs. Alle bedrijven onder de Green Sparkle-vlag ondersteunen de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties (VN), zie pagina 44. GROWING GREEN Winstgevendheid is essentieel om als onderneming voort te bestaan. Alleen met een gezonde winst kunnen we blijven investeren op de manier die wij voor ogen hebben: duurzaam. Groen dus! Daarin willen we vooroplopen. Bij alles wat we doen stellen we gezonde winst met respect voor mens en milieu centraal. GROWING CHANGE Wij geven om de wereld om ons heen, dus kijken we verder dan rendement alleen. Wij willen vooral een positief verschil maken bij het creëren van een betere wereld. Een wereld waarin weer en meer aandacht is voor de kwaliteit van leven, voor menselijke waardigheid, voor onze prachtige aarde. GROWING TALENT Wij hebben mensen nodig die het verschil willen en kunnen maken. Daarom moedigen wij mensen aan om hun talenten verder te ontwikkelen. Om nieuwsgierig te zijn. Om uitdagingen aan te gaan en kennis op te doen. Want waar talenten alle ruimte en ondersteuning krijgen, zijn grootse prestaties mogelijk. 60 Horti Entrepreneurs Social Entrepreneurs Impact Entrepreneurs