November Vitaliteitsprogramma Start van ons nieuwe programma voor medewerkers met trainingen over voeding en vitaliteit, preventief medisch onderzoek, een eigen sportvereniging en andere activiteiten voor voldoende energie. Diergaarde Blijdorp De personeelsvereniging organiseert een leuk en leerzaam bezoek aan Diergaarde Blijdorp voor 370 personen van 112 families. December Oprichting Young Lemkes De laatste jaren zijn er veel jonge collega’s bijgekomen: inmiddels zijn er ruim 100 medewerkers jonger dan 35 jaar. Onder hen ontstond een mooi initiatief om speciaal voor deze doelgroep in 2022 activiteiten en borrels te organiseren. Oprichting Sportvereniging Lemkes Als onderdeel van ons vitaliteitsprogramma is Sportvereniging Lemkes opgericht. Het bestuur wil ieder jaar vijf tot zes grote activiteiten organiseren, zoals Spinnen voor Sophia. FSC Chain of Custody behaald We behalen de certifi cering voor FSC Chain of Custody: een nieuw certifi caat waarmee we gecertifi ceerde FSCproducten kunnen inkopen en verkopen aan onze klanten. Talent Development Programma De succesvolle vijfde editie van ons ontwikkelprogramma voor jonge, talentvolle medewerkers wordt afgesloten.