DUURZAME GROEI Onze mensen maken het verschil Wij geloven dat diversiteit, vitaliteit en persoonlijke groei daarbij cruciaal zijn. Een gevolg van de voortdurende pandemie is dat we wat betreft energie en verbinding – en dus ook qua werkgeverschap – een stap terug hebben moeten doen. We moesten het doen zonder fysieke businessupdates, gezamenlijke lunches in een gezellige kantine, Sinterklaas of kerstontbijt. In plaats daarvan waren er meetings via Teams en vonden de trainingen online plaats. De digitale Plantify Lunch Talks, de online bingo en vele andere goedbedoelde initiatieven konden het persoonlijk contact niet vervangen. Daarom hebben we halverwege 2021 besloten dat het terugbrengen van onze energie en verbinding de hoogste prioriteit verdient. Het is dan ook ons jaarthema voor 2022 en zal onder meer uiting krijgen in investeringen in meer collega’s, extra kantoorruimte, veel events en een uitgebreid vitaliteitsbeleid. Ons streven blijft ongewijzigd: we willen dat onze medewerkers zich thuis voelen bij Royal Lemkes en de mogelijkheid krijgen om duurzaam te groeien. Net als in 2020 willen we ook in 2022 weer de Beste Werkgever*** van Nederland zijn. Naihira Pinedo, Verdeelcoördinator Operations Naisi Hilibertha Pinedo, Verdeelcoördinator Operations Suvien Pinedo, Meewerkend Voorman Operations 16