WAAR WIJ IN GELOVEN Daar staan wij voo Royal Lemkes heeft een groen hart Ons groene hart heeft drie kamers: onze roots als kweker, onze kennis van planten en het duurzame hart van onze aandeelhouder, directie en medewerkers. Onze missie: Wij streven naar duurzame groei Ons streven is niet maximalisatie van winst, maar maximalisatie van impact. Natuurlijk hebben we een minimum viable profit nodig, maar dat is een resultaat van en voorwaarde voor een gezond bedrijf. Ons streven is duurzame groei van onze medewerkers en relaties. En als dat lukt, dan groeit de business vanzelf. Ook streven we naar een groene keten en een leefbare planeet. Niet alleen voor onszelf, maar ook voor de generaties na ons. Onze droom: Positive plants In 2030 willen we twee keer zoveel planten verkopen, waarbij alle planten 'positive plants' zijn met alleen een positieve impact op mens en milieu. Bekijk hier ons verhaal Onze visie: Wij geloven in planten Planten zorgen voor een gezonder en mooier leven en verbeteren de business van onze klanten. Bovendien spelen planten een belangrijke rol in het vergroenen van de wereld. We geloven niet alleen in planten, maar ook in: • Business as a force for good. • Mensen. Zij maken het verschil. • Samen. • De uniciteit van de plantencategorie. • Schaal. • Digital, data en technology. • Elke dag beter. Onze cultuurwaarden: Vakmanschap, Betrouwbaarheid, Klantgerichtheid, Verbinding en Leiderschap. 54