April IKEA Supplier of the Year ASH wordt verkozen tot IKEAleverancier van het jaar in de categorie Sharing Knowledge. Mei Footprint Friday In 2021 organiseren we met onze topkwekers drie Footprint Friday-sessies over duurzame energie, datagestuurd telen en plantgezondheid. Samen werken we toe naar onze droom: in 2030 alleen nog maar ‘positive plants’ verhandelen. Binnenbos Samen met natuureducatieorganisatie IVN en Presikhaaf Schoolmeubelen starten we een pilot om basisscholen te vergroenen en kinderen meer te leren over planten. Lintjesregen Onze eigenaar Cees van der Meij wordt benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Cees ontvangt deze koninklijke onderscheiding voor zijn verdiensten op diverse maatschappelijke vlakken. Juni Footprintberekening transporteurs Topsector Logistiek heeft een Carbon Footprinting-programma ontwikkeld om de ecologische voetafdruk van transporteurs te meten. Met meerdere transporteurs werken we mee aan fase één van het programma: het daadwerkelijk meten en delen van uitstootdata.