DUURZAME GROEI Onze mensen maken het verschil Ondanks de economische uitdagingen hebben we goede voortgang geboekt op het gebied van diversiteit, vitaliteit en persoonlijke ontwikkeling. Het is voor ons cruciaal dat medewerkers zich thuis voelen bij Royal Lemkes en dat zij de mogelijkheid krijgen om zich te ontwikkelen en duurzaam te groeien. We zijn trots op het nieuwe aanbod in onze Plantify Academy: de succesvolle Masterclass bedrijfskunde door docenten van Business School Nederland in samenwerking met onze directieleden. Vijftien collega’s maakten zich in acht dagen de beginselen van alle bedrijfskundige vakken eigen: finance, human resources, commercie, supplychain, ICT en business intelligence, strategie, duurzaamheid en leiderschap. In het kader van ons vitaliteitsprogramma zijn er mooie activiteiten georganiseerd. Daarnaast helpen de initiatieven van Sportvereniging Lemkes onze mede - werkers om vitaal te blijven. Huib Kranendonk Commercieel Directeur Jeannette Jongeleen HR, CS & Facility Director Beluister de Plantify® Podcasts met Jeannette In 2022 hebben we een mooi vitaliteitsprogramma gedraaid