Steun goede doelen Care & Share De aarde geeft en wij geven terug: dat is waar Care & Share voor staat. Met Care & Share steunen we initiatieven die mensen helpen groeien en gemeenschappen samen brengen. Zo zorgen we met elkaar voor een socialere, gezondere en duurzamere samenleving. Naast structurele steun aan diverse stichtingen kunnen onze medewerkers elk jaar steun vragen voor initiatieven waar zij zelf bij betrokken zijn. Extra initiatieven Leuk voor tehuis Extra initiatieven Binnenbos Samen met natuureducatieorganisatie IVN en Presikhaaf Schoolmeubelen heeft Royal Lemkes in 2022 wel 120 ‘binnen bossen’ geleverd aan basisscholen. Het is ons doel om duizenden scholen groener te maken en kinderen meer te leren over planten. Bekijk en lees meer over het binnenbos Vanuit ons structurele initiatief Leuk voor tehuis leverden we ook in 2022 gratis planten aan tientallen zorginstellingen en voedselbanken.