Naast langdurige commitment met onze retailers en kwekers streven we ook naar intensieve samenwerking met clusterpartners als toeleveranciers, transporteurs, brancheorganisaties en overheidsinstanties. We ontwikkelen onszelf en inspireren onze partners op het vlak van innovatie, verduurzaming, kwaliteit, productvernieuwing en slimme logistieke oplossingen. We zijn transparant en delen onze kennis en data. Op deze manier bouwen we gezamenlijk aan een duurzame en toekomstbestendige plantencategorie voor onze retailpartners. Met een product waar we trots op kunnen zijn en dat een oplossing biedt voor maatschappelijke uitdagingen zoals het klimaatvraagstuk. Bekijk de aftermovie Leveranciersdag 2023 Kwekerij Jongenotter Derrik en Willem Jongenotter Verbinden klanten en kwekers We vinden het belangrijk dat onze klanten en kwekers met elkaar verbonden zijn. Daarom bezoeken we onze retailpartners samen met onze strategische leveranciers en organiseren we leveranciersevents. Leveranciersdag 2023