Duurzame groei van onze bedrijfsstrategie Ontwikkeling van onze missie en visie: duurzame groei Bij Royal Lemkes geloven we met heel ons groene hart in planten. Bij alles wat we ondernemen streven we naar duurzame groei: van onze mensen, onze relaties, onze business en van de wereld om ons heen. Lancering van onze pay-off Let’s plantify® Plantify® the future. Together. = met planten een fijn leven, een vitale business en een mooiere wereld creëren. 2016 2017 2018 2019 Aanscherping van onze positionering Uitwerking Business as a force for good De cultuurwaarden van ons familiebedrijf ondersteunen onze missie en visie: vakmanschap, betrouwbaarheid, klantgerichtheid, verbinding en persoonlijk leiderschap. Onze wereld en maatschappij kennen vele uitdagingen. Daarom vinden wij dat een bedrijf niet het maximaliseren van winst als hoofddoelstelling moet hebben, maar het maximaliseren van impact. Waarbij een gezonde winst natuurlijk noodzakelijk is voor verdere investeringen en voor de continuïteit van het bedrijf. 8