10.2 Promotiemateriaal Posters Afgelopen jaar zijn er voor verschillende gelegenheden nieuwe posters ontworpen, waaronder de Nieuwjaarsduik, huis-aan-huis collecte, Open Asieldag en individuele inzamelingsacties. Alle ontwerpen zijn ook afgelopen jaar gemaakt door een vrijwilliger van Dierentehuis Stevenshage, waardoor alleen de productiekosten van het materiaal voor rekening van het asiel kwamen. Strip Dierenmensen Afgelopen jaar heeft Leidse cartoonist Maarten Wolterink weer vier edities van de asielstrip Dierenmensen getekend. De strips zijn gebaseerd op het asielleven en prikkelen soms de realiteit. De strips zijn per kwartaal verschenen in de Beestenbende en op onze website. Informatiemateriaal We hebben in 2019 zowel de Nederlandstalige als de Engelstalige versie van onze pensionfolder een complete make-over gegeven. De informatie in de folder is bijgewerkt en qua uitstraling past de folder nu ook in de huisstijl van Dierentehuis Stevenshage. Daarnaast is de folder met belangrijke telefoonnummers van dierenopvangen en aanverwante organisaties in de regio vervangen door een compacte flyer die makkelijk kan worden meegegeven aan bezoekers en die nu ook in de huisstijl van onze organisatie past. 37