10.4 Regionale media De Nieuwjaarsduik bij Sleutelstad Nicolette en Marianne waren in januari 2019 te gast bij radioprogramma Sleutelstad om te vertellen over de Nieuwjaarsduik. Er waren dit jaar tien deelnemers die vergezeld van twee honden het Valkenburgse meer zijn ingedoken, wat heeft geresulteerd in een opbrengst van €2525,-. Dit bedrag wordt gebruikt voor de inentingen van de asieldieren, wat op jaarbasis gemiddeld €9000,- kost. Zomer in het asiel bij NPO Radio 5 Het programma Haandrikman! zocht in juli mensen op die de hele zomer moeten werken. Dan ben je bij Stevenshage aan het juiste adres, want in die periode heerst er topdrukte in het asiel en pension. Het leverde een gezellig radiofragment op waarbij het hele asiel aan bod kwam! Persbericht met Solar-Leiden en Stichting Stimular In januari 2019 hebben we samen met buurbedrijf Solar-Energy-Groep Leiden en Stichting Stimular een persbericht doen uitgaan, getiteld ‘Leids dierenasiel nóg groener’ over de 164 zonnepanelen die zij geplaatst hebben op het dak van Stevenshage en de verduurzaming die hierdoor optreedt. De Bink Magazine Drukkerij De Bink uit Leiden drukt elk kwartaal ons fullcolour donateursmagazine De Beestenbende. In een van de edities van hun relatieblad De Bink Magazine heeft ons werk een groot podium gekregen: een uitgebreid interview met asielbeheerder Nicolette en bestuurslid Suzan, én prachtige ex-asielhond Duma op de cover. In het relatiemagazine van Leidse drukkerij De Bink werd ruim aandacht besteed aan Dierentehuis Stevenshage.