10.2 Promotiemateriaal Aankondigingen In 2020 hebben we verschillende nieuwe promoties gevoerd om de verminderde inkomsten door het annuleren van bijeenkomsten en evenementen toch enigszins goed te maken. Hiervoor zijn digitale aankondigingen ontworpen door een vrijwilliger van Dierentehuis Stevenshage. Vanwege de lockdowns zijn er in 2020 geen gedrukte aankondigingen verspreid. Kerstkaarten In 2019 hebben we Stevenshage kerstkaarten ontworpen en gedrukt, bewust zonder jaartal zodat we in het najaar van 2020 de verkoop via onze webshop en aan de balie konden voortzetten. De tien luxe dubbele kaarten tonen allemaal verschillende asieldieren die bij ons zijn opgevangen, gefotografeerd door dierenfotograaf Maud Velders. Het ontwerp van de kaarten en het verzenden van de via de webshop bestelde kaarten is uitgevoerd door vrijwilligers. 10.3 Digitale media Website en webshop Op onze website dierenasielleiden.nl vinden bezoekers allerhande relevante informatie en actueel nieuws over onze dierenopvang, pension, adoptie, afstand doen, tarieven, vrijwilligerswerk, evenementen, uitgebreide donatiemogelijkheden, de algemene voorwaarden en het privacybeleid – beide ook in te zien aan de balie. Uiteraard biedt onze website ook een actueel overzicht van plaatsbare dieren. De dieren worden daar per categorie getoond met een link naar de centrale database van www.dierenasiels.com. Het overzicht is live gekoppeld aan ons Instagram-account @stevenshageplaatsbaredieren. Ook is er een actueel overzicht van gevonden dieren die bij ons zijn binnengebracht. Dit overzicht is live gekoppeld aan het Instagram-account @stevenshage. Vermiste dieren kunnen via een digitaal formulier bij ons worden aangemeld. We merken dat we vermiste dieren en hun eigenaren door deze services sneller met elkaar kunnen herenigen. Sinds 2019 hebben we een webshop die in 2020 verder uitgebouwd is voor zowel fysieke producten zoals wens- en kerstkaarten als voor donaties en virtuele producten zoals de opname van de digitale yogales. Daarnaast is de traditionele Bake Sale rond onze Open Asieldag in 2020 voor het eerst online gehouden. Via onze webshop konden mensen hun bestelling plaatsen en een tijdslot kiezen om de bestelling tijdens onze Open Asieldag op te halen. Dit was een groot succes. De hosting van de website werd ook afgelopen jaar verzorgt door Renaissance IT. Technisch onderhoud, dagelijkse updates en kleine aanpassingen worden door vrijwilligers en medewerkers van het asiel gedaan. Eind 2020 is een nieuw online betaalsysteem geïnstalleerd omdat de bank hierin een wijziging aanbracht. 34