6 Bestuur In 2022 hebben de maandelijkse bestuursvergaderingen gelukkig weer fysiek plaatsgevonden. Heel vaak en intensief hebben wij gesproken over de verbouwing en verduurzaming van de hondenkennel en de uitbreiding met de hondentrainingsruime. Dat is een groot project waar wij heel blij mee zijn, maar dat ook heel veel van ons team medewerkers en vrijwilligers heeft gevraagd. De combinatie van verbouwen en alle werkzaamheden op het asiel die gewoon door moesten gaan, heeft grote impact op iedereen gehad. De architect die ons heeft begeleid bij de verbouwing heeft ons regelmatig tijdens de vergadering bijgepraat en ook voorstellen en wijzigingen voorgelegd, die ons bestuur moest accorderen. Daarnaast hebben we een aantal keer gesproken over een meerjarenbeleidsplan voor 2023 en verder en uiteindelijk ook vastgesteld. Ook hebben wij weer gebrainstormd over de toekomstvisie van het asiel en daarbij ook een eventuele samenwerking met de Dierenambulance & Vogelasiel Regio Leiden. Hier gaan wij nog verder vervolg aan geven, intern maar natuurlijk en vooral ook in samenwerking met de Dierenambulance & Vogelasiel Regio Leiden. De samenstelling van het bestuur is in 2022 gewijzigd. Cindy van de Ven heeft haar taken als algemeen bestuurslid neergelegd. Zij heeft de afgelopen periode een bijdrage geleverd aan bijvoorbeeld afstemmen van privacywetgeving en de Beestenbende. Matthijs Huizing hebben wij verwelkomd als algemeen bestuurslid. Wij hopen langere tijd van zijn diensten gebruik te kunnen maken. Verder zijn nog steeds actief: Lizette Ploos van Amstel-Lange (voorzitter), Greetje van Gruting-Wijnhold (secretaris), Simon Vermeij (penningmeester), Suzan Commandeur en Hans Varkevisser (algemene bestuursleden). Asielmedewerkster Eline maakte een Galerij der Katten: een serie prachtige foto’s van asiel- en pensionkatten voorzien van treffende teksten met een knipoog. De serie werd een groot succes op Facebook. 24