2

Inhoudsopgave INLEIDING 1. GLOBAAL OVERZICHT LEERSTOF VOOR HET MUZIEK ONDERWIJS 2. KERNDOELEN VOOR DE ONDERBOUW VO 3. VASTSTELLEN VAN HET EINDNIVEAU 4. BESTAANDE LESMETHODES VOOR HET VO 5. BEATS’NBITS -­‐ NADER BEKEKEN A. MAKERS: B. SAMENSTELLING METHODE C. ONDERWIJSVISIE VAN VO-­‐DIGITAAL M.B.T. BEATS’NBITS Wat is Beats’Nbits Beats’Nbits en de 21th century skills Leren gebeurt overal Leren is duurzaam Beats’Nbits is opbrengstgericht De performance is de basis voor het leren D. LEERSTOFOPBOUW BEATS’NBITS E. MUZIEKKEUZE DOMEINEN WERKVORMEN 6. MIJN EIGEN LEERLIJN VOOR DE ONDERBOUW VO A. VERANTWOORDING B. BEGINSITUATIE C. ONDERWIJSVISIE Theorie en praktijk De lessen Werkvormen Portfolio D. LEERSTOFORDENING Leerdoelen leerjaar 1 Domeinen leerjaar 1 Leerdoelen leerjaar 2 Domeinenleerjaar 2 E. OPBOUW VAN DE LEERLIJN VERDEELD OVER 2 JAAR Leerjaar 1 Leerjaar 2 7. TWEE VOORBEELDLESSEN WOORD VOORAF DOEL VAN DE LESSEN BENODIGDHEDEN LES 1 LES 2 BRONNEN INTERNETSITES LEMETHODES SOFTWARE 2 2 2 3 5 6 6 6 6 6 6 6 7 7 8 9 10 11 11 11 11 12 12 12 13 13 13 14 14 15 15 16 16 16 17 18 18 18 18 19 23 29 29 29 29 Portfolio Didactiek: Leerlijn 1

3 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication